När jag ändå snackade om London..

Jag älskar London och har varit där rätt många gånger nu, så därför tänkte jag tipsa om bra ställen i London. (mest för Frida och Thilda)
Först:






Den här en en resturang som heter Sketch, grymt coolt! jga har varit där varenda gång jag har varit i London, det är en upplevelse varje gång! Det är mest känt för sina macarones och te. Man ska verkligen passa på att gå på toa för att toaletterna är sjukt coola, en av toaletterna är själva hytterna som ägg, svårt att förklara. Men det är ett ställe man måste besöka innan man dör enligt mig!

Westfield Shopping Centre
Har faktiskt aldirg varit där men jag ska verkligen åka dit nu när jag åker till London.
Westfield har butiker som: Aldo, all saints, bershka, blanco, COS, Gant, gilly hicks (abercrombies underklädes märke), hollister, juicy couture, New look, pull and bear, River island, topshop, true religion (typ vääärldens snyggaste jeans!), Ugg Australia, zara. Finns även "lyxmärken" som Louis Vuitton, Gucci, dior m.m!
Ett riktigt dröm shoppingcenter enligt mig! Typ ryser när jag tänker på det HAHAH.
Men aja puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0