Start

Nu sitter jag och skriver till mig själv eftersom ingen vet den här bloggen än. Jag kommer bara säga den till några få för jag känner mig inte riktigt bekväm med att folk jag inte känner läser allt jag gör på dagarna.
Men aja, jag kommer säkert sluta blogga efter lovet. Eller iallafall blogga väldigt sällan eftersom det blir väldigt mycket skola då för den här terminen har jag bestämt mig att jag verkligen ska ha c i alla ämnen, B i dom flesta och A i idrott. Det kommer även bli mycket fotboll efter lovet och även senare då säsongen börjar. Men så långt fram ska jag inte fokusera på. Jag vet inte ens vad jag sitter och skriver nu. Det var så längesen jag hade en blogg.
Men ni får ha det så bra mina 0 besökare..

Kommentarer
Postat av: Ellen

NU HAR DU EN BESÖKARE <3333333333

2011-12-31 @ 13:11:52
Postat av: Ellen

NU HAR DU EN BESÖKARE <3333333333

2011-12-31 @ 13:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0