Förlåt förlåt

Hej ni få som läser min blogg!
Förlåt  att jag inte har bloggat, men det funkar inte att mobilblogga och jag har inte haft tillgång till dator..
Men i förrigår kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. Igår spelade jag först sm och det vill jag inte snacka om och sen åkte jag med pappa in till stan och åt osv, sen åkte jag till fanny där först frida var, sen kom Nora och frida åkte hem.. Senare var vi ute i spöregnet och träffade några. Ni kan inte förstå hur kall jag var efter det!
Och sen skypade vi med några, men jag var helt slut så jag somnade rätt tidigt.
Idag vaknade vi rätt sent, sedan åkte jag hem. Så kom hem runt 5, så efter det har jag bara tagit det lugnt.
image description
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0